muis datang lagi..


Assalamualaikummmmmm...

akhirnya...muis mengupdate jugak blog syok sendiri dia ni.kihkihkih
masuk hari ni genapla 83 hari tak membebel kat sini.
patutla masuk tahun baru ni aku stress memanjang.huuuu

memangla asik rasa nak update blog sebab aku ni sukaaa sangat bercerita tapi tulah.
maybe sebab asik penat je.
then banyak kerja la jugak.hehe
pastu takde mood.
ada je pun modal nak bercerita, tapi tulah. simpan je dulu semua.
pastu laptop rosak, pc kat rumah suami g hantar format.
tapi dah 2,3 hari ni dah dapat balik pc, so bolehla jugak update blog kat rumah. 

a few things yang berlaku kat diri aku dalam masa 2 bulan lebih ni, selain dari beban kerja bertambah, gaji pun naik (alhamdulillah..tq bos.hehe).
pastu ada jugak isu gambar lesen aku ni dijadikan modal penipu yang jual lesen terbang.
pastu aku nak share jugak pengalaman kali pertama masak gulai udang.kahkahkah
harusla stori jugak dekat sini kan????

ok, tu je nak share dulu. bye 





Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM