POPLOOK DRESS: FROM M to L.


assalam.

last week http://poplook.com/ adala bagi coupon 20 percent untuk semua item dia.
so alang alang dah gaji n aku pun dah boring dengan baju/dress yang sama so ingat nak la shopping dress barang sehelai dua.hehe

dah lama kot sejak last beli poplook. lupa dah bila. maybe last 2 years kot.
so aku bukak la kolesi yang ada bawah sale 60%. tambah lagi dengan coupon 20%, so dress yang harga dalam rm96 tu inc gst dalam rm30-rm31 je. murahla sangat.huhu

memulanya grab 1 je. then survey lagi berkenan la lagi selai.
disebabkan aku tak berapa sure dengan saiz, beli 1 m, satu lagi saiz l.
tapi bila dapat je, dress yang aku beli tu rupanya bercutting.
yang m tu haram memang 1 muat. budak 1 tempat kerja ni, yang paling slim sekali try, elok je dengan badan dia.huhu
lepas je dia try terus mai tanya aku nak jual rm berapa.
berkenan la tu..huhu frust saya.




dress ni namanya NADICA PLEAT FRONT CHIFFON MAXI DRESS-MIRROR PRINT
yang hitam berry tu memula aku beli saiz m.
disebabkan tak muat, aku beli pulak yang kaler brown/green tu saiz l.
masa beli yang kedua tu lagi murah sebabnya ada coupon extra30%.
so dress tu dapat dengan harga rm26.88 je. 
semalam dapat bila try tang perut memang tak lepas.huhuhu
memang cuttingnya untuk orang yang takde baby bump la kot.huhu
yang ni pun sama jugak terpaksa diletgo.
nasib baik cun, so ramaila yang berkenan.

another dress, walaupun saiz l tapi cutting lain so memang muat.
cuma nak kena alter labuh dengan tangan je.
tu masalah bila beli baju siap.

if dulu beli baju saiz m je, la ni yang harapla.
walaupun badan aku ok je kot, ada curve tapi tang perut memang sedeh la weh.huhu
if orang tak kenal aku, konfem cakap aku pregnant.
tapi takpela, kata kata tu kan satu doa.hehehe




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM