Jumaat yang bahagia

Assalamualaikum.




Breakfast pagi tadi.
Hari ni dan esok suami ada game dekat bachok.
So pagi pagi lagi sebelum keluar dia dah belikan nasi.
Acctually bukan dia yang beli.
Aku suruh dia, dia suruh budak bola dia.hehehe

So lepas suami gerak aku macam biasala start rutin hari jumaat.
Basuh baju, jemur baju, kemas ruang tamu, kemas dapur, kemas bilik.
Lepas dah settle semua barula boleh layan tv.hehehe

Raya haji ritu adik ada bagi 6 movie yang aku request kat dia. So hari ni dah plan nak layan movie hantu dulu. Alone. Cite hindustan.
Aku ni memangla suka tengok cite hantu, tapi tuannya penakut.
So cerita hantu harusla tengok pagi pagi.
Tu pun sama je meremang naik bulu roma.huhu

Cite alone ni bolehla tahan dia punya seram tu.
Jalan cite pun agak best. Takdela boring macam raaz 2, 3.
Tapi still takleh celen cite hantu faveret aku, 1920 the evil return. Yang ni 10x tengok pun naik bulu roma jugak.huhuhu

Lepas siap layan alone, aku stop jap jemur baju n sambung basuh second round.
Lepas tu sambung lagi lagi tengok jurassic world.
Best gak seposen cite ni. Lagipun cite pasal jurassic ni aku takdela layan sangat, tapi yang ni memang best.
Habis jurassic world baru aku masuk bilik n mandi.

Dalam pukul 1 suami balik, tapaukan nasi ayam je.
Bagus. Aku memang malas nak masak.kahkahkah.
Lepas tu sambung layan tv pulak. Tengok empire, tengok scandal, tengok say yes to the dress.
Dalam pukul 3 barula rasa lapar n makan.
Sib baik nasi ayam tu sedap.

Then sambung pulak tengok cinderella 2015.
Cite ni a little bit boring.
Pelakon memang aku tak kenal.
So sambil baring sambil terlelap.
Tu pasal perut aku buncit. Lepas makan terus baring.huhuhu
Terlelap kejap sampaila pukul 5 lebih.
Bangun mandi pastu solat.
Suami dah keluar lagi main bola.
So aku layanla korea pulak sampaila maghrib.
Lepas angkat kain di jemuran masuk bilik, mandi lagi, solat n mengaji jap.

Malam tak payah masak lagi.yahuuuu.
Cakap kat suami nak makan roti canai je. So lepas isyak dia keluar.
Tapi lepas tu suami balik cakap semua kedai roti canai tutup.
So aku masuk dapur aku goreng mee je.
Kejap je siap. Makan sambil layan bola. I is boring ok. I tak minat bola.huhu

Ok, tu je cerita hari jumaat saya. Daaa...
posted from Bloggeroid

Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM