menyesal.


Assalam.

Rasa macam bangang je perangai aku sejak dua menjak ni.
Asal malam mulala stress fikir nak makan apa.
Kalau suami pergi kedai n tanya nak makan apa, bila aku cakap tak tahu nak makan apa, taknak nasi nanti gemok dia mesti speechless.
Selalu jawapan dia, lerr....
Tu je.huhu

Lepas tu kalau terbabas makan nasi mulala menyesal.
Siap dok terfikir banyak mana portion yang dah makan.
Yang peliknya hari kerja je aku asik terasa nak makan.
If weekend, aku rilek je tak breakfast, pukul 2, 3 baru makan nasi.
Agaknya sebab badan letih kerja kot, tu asik lapar memanjang.

Ni semua gara gara berat badan makin turunla ni.
Bulan lepas 58 kg, ahad lepas dah jadi 56kg.
Wahh kemain lagi aku happy.
Terus terasa nak maintain atau makin kurangkan, tapi nampak gaya macam makin nak menambah berat pun ada.

semalam kemain la konon tengahari taknak makan.
Tapi rupanya balik je kerja petang, suami ajak pergi kenduri rumah sepupu dia.
Makanla sikit.
Then, kirim kat suami nak ayam je 2 ketul.
Tapi lambat sangat delivery sampai, bini ni dah kelaparan masuk dapur buat nasi goreng ikan masin.



Last week suami belikan sebotol terus.
Dah bini asik mengorder nasi goreng ikan masin je, perli i la tu.
Makin senangla aku nak proses nasi goreng ikan masin tiap malam.huhuhu

Nampak gayanya aku kena main taktik la if taknak makan malam.
Taktiknya setiap malam kalau mengantuk je, terus tido.
Aku boleh je tido if perut lapar. Dah biasa.hehehe



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM