kucing mengantuk.


Assalam.

Tengok kat dashboard blog tadi, untuk tahun 2015 baru ada 4 entri. Wakaka
Memang pemalas tahap maksima nak update blog.
Bila buat entri, kesudahannya asik masuk draf je.huhu

Start minggu ni, aku mengajar tuisyen balik.
Tapi kali ni kelas mula pukul 10.30 pagi.
So, pagi banyakla masa nak rileks.
Nak basuh n jemur baju.
Nak main masak masak kat dapur.

Nak dijadikan cerita masa nak jemur baju tadi, ternampak kucing duduk atas rumput.
dia duduk tapi mata pejam.
aku dok perati je nape pulak dengan kucing laki aku ni.
Mula mula kepala maintain je, tapi makin lama kepla makin tunduk makin tunduk n terus tersengguk.
Hahaha memang aku gelak sungguh sungguh.
Tersengguk sengguk sama macam anak murid aku masa solat.
Bila dh tersengguk terus terbukak mata, terangkat kepala dia.
Dia tengok je aku.
Pastu mata terpejam balik. Sah, dia mengantuk.hihi.
Tulah, malam malam ko taknak tidur sangat.
Nak kejar tikus sangat.

Lepas tu macam tadi jugak.
Bila mata pejam makin lama makin tunduk, makin lama makin tunduk.
Aku cepat cepat masuk bilik ambik tab nak snap gambar dia.
Tup tup bile keluar je..amboihhhh, dah terbaring siap atas rumput.
Hah, tulah. Nak tidur, baringla elok elok.
Tidur sambil duduk memangla tersengguk sengguk.hihihi



Comel je baring macam tu. Mengantuk sangat la tu.
Nasib aku tak ambik kain pelikat laki je selimutkan dia.hahaha
Nasib baikla ada kucing, ceriakan pagi aku.

then, siap jemur baju terus masuk dapur.
Masak sardin dengan goreng ikan tenggiri masin je.
Senang laki bangun nanti terus makan.
Saya kan isteri solehah.hihihi






Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM