WWW: Ceria Dalam Duka



Assalamualaikum. 

Dalam tab aku banyak sangat koleksi pic yang aku save dari facebook atau mana mana jelah yang aku jumpa. Segala petua, kata kata motivasi, koleksi doa atau ayat nasihat dari ustaz, yang mana aku suka memang aku akan simpan dalam tab. Disebabkan dah banyak sangat sampai dah ada beratus, so mulai minggu ni aku just share kat blog je senang if aku nak tengok balik.

Untuk minggu ni, aku nak share satu quote:




Personally, aku rasa quote ni tepat dan kena sangat dengan diri aku.
Semua manusia memangla ada banyak masalah kan, tapi tak semestinya kita nak tunjuk kita ni muka bermasalah 24 jam.
Diri aku pun selalunya memang macam ni.
If kat tempat kerja, dengan kawan kawan dan stduents, happy je memanjang
Tapi bila balik kerja, kat rumah mulala jadi pendiam, bersedih, emo dan mula berfikir bukan bukan.
Suami pun sibuk memanjang, memang rasa sunyi sangat sebab anak pun takde.

ok, tu je nak share kali ni. Babai....





Comments

  1. samalah. saya pun banyak simpan gambar2 kata semangat dar fb ni

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM