kindergarten trip: pizza hut kok lanas


assalamualaikum


setelah lama tak berblog hari ni nak share aulad pintar punya trip tahun ni
tahun ni kami ke Pizza Hut Kok Lanas under program Kids Educational Tour Workshop




kami ambik yang package A, setiap pelajar akan dapat 1 personal pan pizza, garlic bread, mushroom soup, milo ais dengan harga rm13 je
students tak payah buat apa apa payment sebab kos trip dah masuk sekali dalam yuran tahunan




tahun ni trip guna 2 buah bas, KG1 dengan KG11 bas asing asing
macam biasalah bebudak kemain lagi excited dapat naik bas
tapi bukan bebudak je, teacher pun sama jugak excited
nampak haku tersengih lebar tu? siap beli bagpack baru semata mata nak pergi trip
hahaha dasarrrr..buat alasan je pandai :p


trip kali ni ticer takdela letih sangat
sebab datang je students terus duduk dan terkawal
aktiviti pun dalam kawasan ni je, tak masuk dapur
kids dapat free gift crayon dan coloring book
then, lepas manager dekat situ bagi ucapan sikit sikit, students terus ready nak mulakan aktivity buat pizza



sebelum tu posing dulu, semua dah tak sabarrrrr.hihi






mula mula staf pizza hut la yang ajar bebudak cane nak buat
tunjuk cara cane nak letak tomato sauce dengan garnish yang lain atas doh
tapi dah tabiat aku ni penat tengok if lemah lembut dan perlahan sangat
sebab stepnya macam leceh students nak ikut, so aku ajar step yang lebih senang, pada pendapat akula :p
last last aku yang ambik alih yang ajar bebudak
sampaila 2,3 orang students aku ambik alih pastu aku macam eh, nape aku pulak yang ajar ni
patut aku yang snap gambar bebudak.wakakaka dasarrrr queen control
jangala budak pizza hut tu annoying ngan aku.hihihi



 muka macam takde perasaan je, tapi sebenarnya berdebar kemain lagi excited nak buat pizza sendiri
oh ya jangan lupa pakai glove yer
sempat lagi nak selitkan nilai murni jaga kebersihan kepada bebudak




bila semua pelajar dah siap buat pizza sorang satu sampaila masa untuk makannnnnn
milo ais, garlic bread dan mushroom soup
pizza yang bebudak buat tadi staff pizza hut bawa naik bakar pastu masuk kotak bawa balik



students je dapat makan, ticer ni sempat minum je.huhuhu
sedih kannnnn?hihihi
makanan lain pn boss tapau bawak balik makan kat tadika je
takde maknanya teacher nak duduk rilek rilek makan
bak kata orang kelate....dok jatuh peghuk.hihi




akhirnya, sampaila masa nak balik
pendek kata trip kali ni seronok dan tak memenatkan ticer
nak compare dengan tahun lepas pergi balai bomba
kawasan terbuka, luas pulak tu, letih nak mitah budok.hihihi




last but not least, kemhore cikji, aku tumpang sekaki.hihihi
till then, daaaa :)




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM