almond choc from tirah blossom




assalamualaikum



entri saje saje je ni sementara tak mengantuk lagi ni
nak share minggu lepas aku ada order almond choc dari satu kedai online
so dia pos sabtu, ahad dah dapat
kebetulan terjumpa iklan masa dok baca gosip kat blog nara.hehe




packagingnya
aku beli almond chocolate
rm25/300gram
postage rm5.50
tapi disember ni ada promosi if beli 1 less 10 percent
so harga 1 bekas ni rm28






nyum nyum serius sedap bagi tekak akula
coklat tak super manis
tu yang penting
oh ya aku ni memang penggemar kacang & coklat
tapi aku memang tak makan coklat kosong
coklat tu kena berkacang
tapi kalau kacang je aku makan pulak
kesimpulannya aku hantu kekacang la kot
kacang tanah, almod, gajus, hazelnut, macadamia, pistachio
oh itu semua kegemaran saya
sape  cakap makan kacang naik jerawat?
mitos semua tu.hehehe

berbalik kepada cerita almond choc aku ni
aku kira dalam bekas ni ada 28 keping.hehe
jangan gelak ye memang tabiat aku
if beli coklat pun memang aku kira satu, satu 
hahaha sakit mental kot aku ni
so 28 keping=rm28
amboi takkan sekeping rm1 kot.huhu

dulu raya aku pernah jumpa benda alah ni
tapi style almond cincang celup dalam coklat and masuk dalam cuppies
almond roacher namanya tapi tak sedap
aku beli online jugak
tapi yang ni sedap, so memang puas hati
nak jimat punya pasal takut cepat habis sehari aku makan 3,4 keping je hahaha
dasarrrrrr..


oh ya, kalau ada sape nak tengok ni link ye 
biarla aku bg iklan free, tolong menolong dapat pahala kan
macam macam jenis ada, white chocolate pun ada
jengah jengah la ye..


tata....



Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM