aku dan pru



assalamualaikum

bulan depan dah nak mengundi kan?
ntah kelantan ni cuti ke idok
kalau tak cuti bos cakap nak bagi keluar untuk mengundi je
bergilir dengan teacher yang lain

actually aku ni memang tak minat politik
tak pernah nak ambik pot pun
mana yang elok aku terima 
mana yang tak elok tolak la tepi

kalau ikutkan pru yang dulu aku dah layak mengundi
tapi aku tak daftar, malas campur kesedaran sivik tu takde lagi
tapi untuk yang tahun ni aku memang dah daftar la
tahun 2011 aku daftar, actually orang yang tolong daftarkan
tapi minggu lepas aku check tengok takde pun nama

hmmm lantakla
suami cakap rugila satu undi
hmm malas tak kuasa la aku nak layan

lagipun, satu je yang aku rasa okay pasal nak mengundi ni



pasangla poster banyak banyak
teduhla sikit jalan dari panas terik.hehehe

ps: jangan cakap aku sokong bulan purnama ek
kebetulan je lalu situ nampak macam meriah je 
kalau aku mengundi, mestilah rahsia sape aku sokong kan? 
;)



Comments

  1. memang patut tengok video ni sampai habis.

    http://www.youtube.com/watch?v=GuViq8Qj1-0

    ReplyDelete
  2. pergh... berkobar2 semangat mengundi. penuh bendera!

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM