leisure time: aku bercerita


assalamualaikum

dah lama tak baca novel baru.hihi
so aritu bukak laman web alaf 21 rupanya ramlee awang mursyid ada novel baru
apa lagi aku terus la cepat cepat kol cikgu ismira
tanya dia dah beli ke belum
rupanya dia pun tak tahu
busy katanya tak sempat nak beli novel
padahal dia la tokey membeli, aku tukang baca je,kahkahkah

so masa hantar dia balik jerteh, aku arahkan suruh dia belila
siap buat permintaan 2 novel pulak tu.hehe
satu lagi novel lynn dayana
nasib baik tiada bantahan,hehe
selamat lagi duit aku
sebab biasanya yang aku nak baca, kalau dia tak beli barula aku beli sendiri

berbalik kepada novel terbaru RAM ni bertajuk 'aku bercerita'
bagi aku novel yang ni aku suka
sebab dia macam kompilasikan 5 novel pendek
dengan isu dan latar tahun dan genre yang berbeza
disebabkan lebih pendek ceritanya pun lebih mudah difahami
sebab ada karya RAM sebelum ni yang terlalu melangkaui pemikiran aku
sampai 2, 3 kali repeat baca baru aku faham
contohnya macam rahsia perindu
bagi aku itu novel RAM yang agak kompleks  bagi akula

sepatutnya baca novel ni nak release tension
tapi kalau baca novel karya RAM ni kadang lagi sakit kepala.hehe
tapi takpe sebab best bukan sekadar dimomok dengan kisah percintaan yang klise



sesape peminat RAM, wajib dapatkan novel ni hokeyy
:)





Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM