santai di taman perbandaran tengku anis


assalamualaikum

cerita lama tapi baru dapat gambar dari SIL
first time aku ke taman perbandaran tengku anis
nama je orang kelantan.hehe
tak minat la saya style melepak di park ni
anak pun takde lagi nak bawak g jalan jalan tengok taman tengok binatang semua.hehe

actually hari tu sebenarnya g makan  kenduri rumah sedara
masa otw balik adik kol suruh pergi sana
katanya family mertua dia ada buat piknik apa ntah
so memandangkan adik ni dok jauh jarang balik so layan sajalah

lepas balik rumah solat baru keluar balik ke sana
aku ni pun ntah mamai ke apa
adik aku cakap taman tg anis aku terus ke taman orkid tg anis,kahkahkah
kata je orang kelantan
lepas tu kena la gerak naik ke kb balik dari pc tu..

berpandukan direction dari adik ipar akhirnya sampai jugak kami ke sana
boleh tahan jugak jauhnya.huhu





piknik sempena besday adik kepada SIL aku
SIL aku ni dia cakap dari pagi lagi dia dah gantung deco deco kat taman ni
punyala banyak jenis makanan
disebabkan masih kenyang makan kenduri aku just makan chocolate cake je
botol air minum tu actually botol susu kambing
my SIL ni recycle buat botol minuman pulak



dia pun kaki menangkap gambar gak
apalagi posing jelah aku bermacam gaya
sekali sekala.hehe





actually sesambil datang bawak budak kecik ni berjalan
kemain suka lagi la dok meround di taman tu





bersama adik ipar yang masih berdua jugak dengan adik
walaupun dorang kawin 3 bulan lebih awal dari aku
still takde rezeki lagi nak dapat baby
sebelum ni berjauhan
tapi tahun ni dah mengajar satu negeri so dah stay sekali
sama samala kita berusaha untuk dapat baby ye.ekeke






Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM