1 januari 2013



Assalamualaikum


Ni cerita minggu lepas
Hari ni baru nak update.LOL
membusy la katakan
Kebetulan hari pertama bukak sekolah masih di musim hujan, banjir
So aku dengan bersemangatnya kol  0645 am dah gerak dari rumah
Tapi aku still sampai tadika kol 8 lebih
Padahal perjalanan biasa sepatutnya dalam 15-20 minit je dari rumah

Aku biasa lalu ikut jelawat and pauh lima terus ke bukit marak
Nak keluar simpang selepas sk pauh lima tu lambatla sikit
Past bila nak dekat sampai sk bukit marak dengan sm puteri saadong
Memang la akan bersumbat sumbat kat situ

Mana yang nak keluar dari simpang bukit marak lagi
Masa nilah semua driver nak tunjuk terer
Asal sempat je memotong, mencelah masuk
Masa nak potong memang akan makan jalan sebelah la
Pastu bila kereta ada datang dari depan tahu pulak nak bagi signal nak mencelah masuk depan kita
Tahu pun takut kena langgar
Alah bukan boleh pergi jauh pun
Paling jauh boleh pergi selang satu dua biji kereta

Aku memang menyampah btol dengan manusia macam ni
Bersabar sikit tak boleh ke
Macamla ada orang nak beranak nazak nak mati atas kereta kau tu
Membahayakan diri dengan menyusahkan orang lain adala
Kalau jadi accident ke apa kalau kau sorang yang susah takpela
Ni melibatkan orang lain

As a blogger kamera memang selalu ada
So sempatla snap snap mana yang tidak beretika di jalan raya ni



berlumba lumba nak enter frame depan aku
aku biar je lantak pi lah depa
masa snap ni kedudukan kereta saya static ok.hehe
apapun dunt snap and drive! ;p




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM