baby 12.11.12 @11am




Assalamualaikum

last 2 days dapat berita gembira
Makcik selamat melahirkan baby girl di husm
So lepas zuhur terus gerak ke sana

Makcik actually dah 40an pun
Tapi dah rezeki dia
Beza dengan anak yang sebelum ni hampir 12 tahun
Memang bila dapat berita dia pregnant aku memang terkejut la sangat
Tapi aku jeles sebenarnya.hehe

Kita yang muda ni susah nak lekat
Yang dah ada cukup anak pulak yang senang dapat
Takpelah nak buat macamana
Semua tu di tangan tuhan 



comel sungguh baby girl
putih melepak
tapi bila aku cium tak bau pulak bau baby yang best
agaknya sebab hidung aku tersumbat kot.hihi






mulanya dia tidur
masa aku dok snap gambar dengan flash pun dia tak sedar
lepas tu aku dok usik usik pipi dia
terus dia nangis kemain kuat lagi






dulu aku memang tak reti sangat pegang baby baru lahir
tapi sebab sekarang ni hormon keibuan meluap luap
so memang tak kekok langsung dah
masanak  angkat baby and dukung  baby
siap dodoikan bagi dia senyap balik.hehe
actually masa ni terharu
rasa macam nak nangis dah
tapi sebab ramai yang ada, tahan tahan sajalah
buat malu saja.hihi




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM