pagi pagi dah penat



assalamualaikum

pagi pagi dah penat
disebabkan malam semalam tidur lambat melayan daun ketupat kering
so pagi ni terlewat la bangun pagi
nasib baik tengah bercuti solat
bila siap siap nak pergi tuisyen
rupanya terbawak blaus sahaja
seluarnya tertinggal di rumah mentua
dah cane nak keluar

so dengan berbaju tidur terus balik ke rumah mentua
barulah mandi and bersiap ke nak mengajar tuisyen
masa tu memang dah lewatlah
pulak tu terpaksa ikut dua buah lori selembab kura kura
aduhaii penat sungguh
masa nilah pulak kebetulannya

tup tup berjaya jugak potong si lori
bila nak sampai saja masa tengah laju
tetiba lori di bahu jalan masuk tanpa bagi signal
memang $^&&(()_)_++_
so aku terus potong dari belah kiri
apalagi terus kena honla
dahla hion dia kuat gilos
mau nak tercabut jantung aku

tapi aku biasala lady driver ala ala samseng gitu
aku hon balik je and terus pecut
memang salah aku pun.kihkihkih
tapi lantakla mentang ko lori sesuka hati je tak bagi signal
kalau aku tertabrak aku jugak yang ke kubur nanti

untuk minggu ni saja dah dua kali aku potong dari kiri
dan dua dua kali aku di hon
bagus sungguh
kalau suami tahu mampus aku dimarahnya
drive nak cari mati katanya
aku aku bersebab saja
bukan suka suka

ala, sekali sekala
setakat ni selamat lagi
insyaallah..hihihi
apapun, hati hati di jalan raya, ingatla yang tersayang :)

eh cite tak habis lagi
elok sampai je students tak ada
rupanya hari ni tuisyen kansel sebab sekolah ganti
cantettt sangat.huhu
dah semalam aku cuti, rupanya prinsipal lupa nak mesej bagitahu
huhuhu penat saya tau
masa ni lah baru hilang segala adrenalin letih berlumba di jalan raya
sobar sajalah.. :(((((
 
 
 
 
seriously, aku P.E.N.A.T,   L.E.T.I.H,   L.E.S.U
daaaa...




Comments

  1. salam kenal..

    hati2 kalau memotong kiri ni. amat bahaya.. kemalangan berlaku depan mata saya gara2 potong kiri...

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM