ramadhan 2012 - 5th day

assalamualaikum

hari kelima bersahur aku dah tak bangun at 4am
sebabnya malam tadi sebelum tidul at 12am aku dah masak nasi siap siap
so kunci alarm at 5am jelah

bila nasi masak je suis api memang aku tak matikan
tapi paginya bila nak bersahur awat nasinya sejuk
sepatutnya panasla jugak
ntah apa maslah periuk tu

kesian B terpaksa menunggu pulak dimeja
nasib baik dia tengah mamai.hehe
bersahur dengan kerabu mangga and daging lada hitam saja

berbuka puasa pulak macam biasala kerabu mangga lagi.hehe
pastu aku tak beli lauk dah
otw balik singgah bazar lagi B beli gulai kawah, ikan talapia bakar, kebab daging,
ayam madu, kuih seri muka,

aku macam biasala makan sikit saja
tak menambah
lagipun aku tak gemar sangat ikan bakar, gulai kawah
hajat nak cari kerutub daging tapi dah habis pulak

setakat ni malas lagi nak snap menu makanan
macam boring je blog takde gambar.hehe
tengokla kalu rajin nanti
kalu blog cikji rajin je dia snap satu satu.hehe


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM