lahir awal malam

assalamualaikum

aku pernah terbaca sesiapa yang lahir awal malam,
moodnya mudah berubah
aku percaya sebab aku memang macam tu
terlalu cepat mood aku berubah
macam pagi tadi masa drive otw ke tempat kerja
aku ternampak sorang pakcik tu dengan motor accident
dia terduduk kat tepi jalan
sampai selipar semua tercabut
terus aku rasa sebak
sebab aku terbayang if ayah aku yang berada ditempat dia
sebab ayah pun suka bawak motor dari kereta
terus aku menangis nangis sepanjang jalan

tengah aku dok nangis nangis tu tetiba masa kat depan sekolah
kereta kat depan aku tak berhenti untuk bagi budak melintas
aku terus marah marah membebel dalam kereta
tiba tiba je mood aku yang sedih tu berubah jadi moody nak marah
hehehe

memang selalu la aku macam tu
kalau aku merajuk dengan b pun sekejap sangat
kalau b membebel aku sedihla
pusing badan taknak tengok muka dia
tapi tak sampai seminit aku dah pusing and peluk dia sambil gelak gelak
tak retila nak merajuk lama lama.hehe

Comments

  1. samela kita ni.. bile kita touching sikit dikatanya kita ni emo. huhu.. nak merajuk lama2 pun payah. kalau dia yang merajuk, aduh, payah yg amat nak pujuk. ngalahkan pompuan..

    ReplyDelete
  2. memang pun. suami saya senang je wat wat x layan je kat dia barula dia ok balik.hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM