cerita 5 brilliant

assalamualaikum

sejak bekerja as a teacher kat aulad pintar
memang tiap hari bermacam karenah dan perangai students yang kena hadap
yela baru 5 tahun je pun
memang tak sama dengan budak yang dah besar
minggu ni ada dua cerita kelakar yang kalau aku ingat ingat balik mesti  rasa nak tergelak

first story hari isnin
irfan danial
one of my students yang sangat cerdik tapi lasak and aktif
apa yang aku cakap mesti dia nak kenakan aku balik
dalam kata lain suka nak melawan cakap teacher dia ni lah
so hari tu dia orang pertama yang boleh cakap
teacher i want to go to toilet
so aku rewards dia dengan sweets
sebiji je pun tapi excited kemain
hehehe

pastu bila aku cakap ok go dia terus bukak seluar dia dalam  kelas
dahla dia memang tak pakai underwear.hahaha
nasib baik baju dia labuh
aku tengok dia
dia tengok aku
opsss lupa plak dia cakap
aku terus gelakkan dia
dia pun macam blushing and marah aku balik
nak cover malu la tu.muahahaha

lepas tu tiap kali dia x dengar arahan aku
aku ugut nak cite pasal tu kat students yang lain
and dia mesti marah aku tak bagi aku cakap
and ayat dia bila nak marah aku
"teacher sokmo gitu..."




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM