first time ever!

assalamualaikum

dua tiga hari ni memang rasa tak selesa di bahagian tengkuk, belakang kepala
ingatkan sebab tersalah bantal masa tidur
tup tup bangun pagi tadi rasa lain macam sangat
rasa sakit sangat bila gerakkan kepala ke bawah
bila bercakap di telefon and bila duduk diam je pun rasa berdenyut denyut

lepas siap mandi and pakai kurung aku suruh ayah tolong urutkan belakang tengkuk
memang tersangatla sakit tapi lepas tu rasa lega la sikit
tapi still tak hilangkan sakit belakang kepala
aku try buat gerakan macam sujud tapi tak boleh
sebab memang akan rasa sakit sangat
so bila aku kol my sil yang kerja nurse dia cakap migrain lah tu
and tanya aku ada ambik kafein tak

dua tiga hari ni memangla ada sebab aku minum kopi coco colagen yang b belikan
dari minggu lepas memang aku tak missla minum sekali sehari
sebab dia punya main ingredient memangla kopi
aku memangla ada masalah dengan headache
almost everyday aku akan sakit kepala kalau cuaca terlampau panas
tapi aku tak saspek la aku akan ada migrain pulak
sebab ni first time experience migrain so tak tahu sakitnya macamana
simptomnya macam mana

so before g kerja stop kat caltex beli milo and activ fast
sampai tadika terus makan ubat n sapu minyak panas
rehat kejap sebelum masuk kelas
nasib baikla lepas tu dah rasa lega sikit
hmm xtahu nak buat macam mana lepas ni
B nak suruh habiskan apa yang dia belikan
yang si isteri ni pulak bermasalah
silap gaya nanti mau selisih faham jugak ni
hmmmm....



Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM