teacher yang nakal, students yang sensitif



assalamualaikum

hai ni nak berkongsi cerita di dalam kelas
actually aku punya students macam ramai jugak yang sensitif
tapi adala sorang yang manja n sangat sensitif
sangat comel and suaranya sangat cute
sampai aku pun asik nak terikut cakap macam dia.hehe

hanis humaira
panggilannya mai
selalu nak dapat lebih attention dari aku
kalau tak dia mula tarik muka and nangis
aku pulak sebagai seorang teacher yang garang selalu marah dia
but in the end aku jugak yang kena pujuk balik

minggu ni pulak second week selain dari mai
ada pulak boys yang nangis
salah aku jugak.hehe
nakal sangat mengusik diorang
adam asyik pakai kopiah
pastu aku cakapla o pakai kopiah sebab kepala adam botak
terus dia nangis.hahahaha
panik jugak aku terpaksa la pujuk cakap botak tapi hensem macam mawi
nasib baik dia stop nangis.hehe

then semalam thursday zamir pulak yang nangis
sebab dia tak boleh nak spell huruf f
so aku cakapla o sebab zamir gigi rongak atas.
then dia terus pekup muka and nangis jugak
alahai students aku
teacher gurau je sayang
nasib baikla semua makan pujuk
students sensitif, teacher pulak kuat mengusik
nasibla..


Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM