cerita selepas raya



assalamualaikum


dua hari je bercuti raya
hari ni dah masuk kerja balik
mood okay je nak kerja
yang masalahnya kalau raya
banyakla kedai yang tak bukak
kantin pun tak bukak
cane aku nak makan nak minum..huhuhu

dahla dua tiga hari ni aku mencekik macam dah nak mati esok
semalam yang paling teruk rasanya
aku makan punya makan punya makan sampai aku sendiri pelik
tak pernah pernahnya aku makan macam ni
macam makan dengan syaiton nirrojim pulak
tak kenyang kenyang
muahahahahahaha

ada yang pelik lagi
selepas bertahun tahun raya
raya tahun ni aku makan sampai 10 biji ketupat daun palas
wah memang tak sangka
pelik sungguh
kalau la pembawakan budak kan ke best..huhuhu

sepatutnya malam raya aidiladha ritu aku bangun semayang hajat
mintak biar cepat dapat baby
tapi aku g bantai tidur lupa nak kunci jam..huhuhu



Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM