aku bukan pemandu berhemah



assalamualaikum


waaa lama pulak rasa tak update blog
banyak je benda nak cerita tapi cable hf dengan camera tertinggal pulak dalam redviva
dah berapa hari dok ulang alik pergi kerja dengan kereta B
sebab redviva tayar belakang pecah pulak
napela tayar kereta aku asik pecah je
aritu masa g honeymoon pun pecah jugak
tapi tayar depan pecah kt highway
lasak sangat kot aku bawak kereta

lubang ke apa ke bukan aku kisah sangat.hehe
tambah tambah musim hujan sekarang ni jalan semua berlubang lubang
kalau balik kerja malam lagila tak nampak lubang
memang kalau bab penjagaan kereta aku memang tak cermat pun
ada sesetengah driver tu aku tengok kalau nak lalu lubang atau bunmper
punyala kemain lagi break tapi aku main bedal je
kalau jumpa lubang dalam or bumper tinggi sangat barula reti nak slow sikit.hehehe

kalau aku bawak kereta B pulak mesti akan naik temperature
kalau B bawak tak pulak
B sokmo pelik je dengan aku
selalu kalau temperature kerete B naik
aku buat buat la muka cute tak bersalah aku
'sayang bawak kereta B biasa je,tak laju pun'
padahal aku selalu lupa nak turunkan handbreak.hahahaha

nanti minggu depan nak kena g kursus seminggu
mungkin kalau sewa kereta, aku nanti yang kena jadi driver
tak tahula tu macamana 
kot tak nanti gilir dengan kak na ke
dia dah biasa drive jauh
aku takdela biasa drive jauh sangat 
tapi aku jenis yang berani la kalau bawak kereta

bagi aku kat mana mana pun jalan semua sama
lurus,bersimpang dan asal kita ikut peraturan semuanya akan selamat la
walaupun aku bukan jenis kategori pemandu berhemah
tetapi dah masuk tahun keempat aku mula drive sendiri
alhamdulillah setakat ni aku tak pernah lagi menabrak orang atau kenderaan lain
hehehehe

k semua
selamat memandu ye
berhati hati di jalan raya
ingatlaorang tersayang
i love u B  :)








Comments

  1. hahahaha..sian kt tayar..bwk slow2 la..meh nk tlg drive..nk g mane?kui3

    ReplyDelete
  2. kak is pemandu berhemah la. drift jare2 tuh stendek la.hee

    ReplyDelete

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM