KRU-3 Kata.wmv




assalamualaikum
jom layan monday blues minggu ni
KRU - 3 KATA





lagu terbaru dari KRU
aku rasa keseluruhannya kita memang jarang sangat nak cakap i love sokmo kat pasangan kita
tambah tambahnya kalau dah lepas kahwin
contoh terdekat akula.hehe

dulu masa couple kalau dah siap sembang kat telefon mesti cakap bye bye i love u B
n B pun balas la..bye bye sayang..love u too
kalu mesej pulak mesti nak muahmuahmuah
tapi sekarang ni bila dah kawen..hello B, bla bla bla..ok babai. tuut....
hehehe gitula
semua nak cepat and ringkas

reasonnya dah jarang cakap i love tiap kali nak end up the conversation
sebab rasa macam tak relevan je
bincang pasal something yg takde kena mengena dengan hati dan perasaan 
n tiba tiba nak love u bagai.hehe
lainla dulu masa bercuople of course la dok menjiwang sokmo

tapi as someone under pisces zodiac, aku quite romantic la jugak
sebelum tido nak kissing n ckp love u B
eventhough B dah tertido pun aku still nak kiss n cakap lap u jugak kat B.hehe
n B balasla jugak luv u too dalam mengantuk dalam mamainya.hehe
and bila bangun tido pulak
biasanya aku bangun awal dari B
aku akan kiss B dulu
baru bangun pegi mandi
n bila dah siap nak gerak g keje
salam cium tangan n kiss kat pipi n kat mulut busuk B
muahaha
takpe, yang penting ikhlas dari jiwa

ok, tu je nak cakap
babai, XOXOXO




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM