bikin panasssss ajer!!! part1



assalamualaikum


hari ni dah gerak awal keluar g kerja
tapi still lewat 10 minit
sebabnya berderet deret lori kat tengah jalan
so kereta kereta terpaksala terhegeh hegeh ikut lori
yang selalunya lembab 60km/jam.hehe

tapi aku ada je taktik
bila nak sampai kat simpang
aku tengokla yang mana jalan lori tu ikut
kalu dia g straight aku masuk simpang
kalu dia masuk simpang aku jalan terus

tapi arini bukan nak bercerita pasal lori
nak cite pasal penunggang motosikal
especially penunggang motosikal perempuan
setahu akula motor dia kena stay belah kiri
tapi asal kena ngan aku je duduk kat tengah tengah jalan
punyala seluas luas jalan tu ko nak duduk jugak kat tengah tengah

selalunya yang pompuan la
bawak motor ala ala lemah gemalai gitu
sebab kalu yang lelaki bawak motor kemain laju potong belah kanan
yang tu tak kesahla
ni dahla kita ni berderet kereta
ko nak jugak terhegeh kat tengah tengah jalan tu
memang la bikin panas je

tu belum masuk lagi part yang budak pompuan menggeletis bawak motor
yang dok pakai seluar baju ketat
bawak motor pusing kampung ukur jalan
tak tahu mana hala
bawak motor pulak beriringan macam jalan ni bapak ko punya
sambil sembang sambil dok sms mms segala bagai
kalu jumpa yang macam ni memang aku hon je
hon banyak banyak sampai depa panas hati jugak
muahahaha

aku pun tak faham apa faedahnya nak buat macam tu
cuba ko bawak motor elok elok
pakai helmet
duduk belah kiri jalan
jangan nak hegeh hegeh macam lembu di tengah jalan
menyusahkan tau tak!
hmmm..panas hati sungguh aku macam ni





Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM