baju batik yang mana B?


assalamualaikum


setiap khamis orang keje gomen kena pakai batik kan?
tapi masuk kali ni dah 3x aku gosok baju batik untuk B hari rabu
hehehe
nak kata tua baru umur 27 tahun
beranak pun tak lagi
tapi aku punya perangai pelupa mengalahkan nenek orang
hari rabu selalu ingat khamis.huhu

sebab aku akan pergi keje awal dari B
bangun pagi dalam 6.30 and gosok baju b dulu
B nak pakai baju batik yang mana?
dalam mamai B biasa jawab yang mana mana jelah
so aku pun gosokla ikut pilihan hati aku
pastu gantung
gosok seluar
siapkan underwear dengan stokin
siapkan tshirt, pelikat, seluar dengan boxer untuk petang sekali


selepas tu mandi and smayang subuh and pergila kerja dengan senang hati
sampai je tempat keje ada mesej dari B
"hari ni rabu!"
kuang kuang kuang
aku pun dengan gelak termalu akan kol B
hari rabu orang tak pakai batik
and suruh B gosok baju lain
muahaha
kesian B
tiap minggu asik gitu je

hari pun aku boleh lupa
apala nak jadi dengan aku ni
jam tiap hari kena pkai yang ada tarikh
kalu tak macam susah jugak nak ingat tarikh
banyak sangat makan asam aku ni
tu lemah daya ingatan.hehehe




Comments

Post a Comment

any comments? thanks..... ;D

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM