terpengaruh

hari tu belek belog hanis zalikha, ada satu tampalan dia pasal chocolate dove
memang sebelum ni ada penah terbaca dah pasal coklat ni tapi tak pernah g cari pun
tapi bila tengok macam best jek dia review so aku dah terpengaruh la

hari tu bila pergi tesco tengah ada promosi dove chocolate
3 bar untuk rm6.75
memangla murah 
so aku terus sambar
chocolate dove ni ada dua jenis je
yang dark chocolate dengan hazelnut,almond & raisin
since aku ni penggemar kekacang so sambar yang ni jelah



actually aku ni memang penggemar perasa coklat
aku suka kek, aiskrim,biskut,roti n apa apa je nak pilih perasa coklat
tapi kalu bab makan coklat, aku kureng pulak

kalu sebelum ni aku punya style makan chocolate 
ako makan kekacang dalam tu je
coklat selebihnya bagi anak sedara aku makan
tak pun aku beli jenis yang seketul bulat tu bukan jenis bar
gigit makan kacang n buang coklat
memang membazir je

tapi makan dove chocolate ni memang rasa lain
rasa sedap n tak muak
memang first time aku makan chocolate n keluar statement sedapnya chocolate ni
memang tak rugi aku beli




so tempting
makan sambil golek depan tv
kejap je habis.hehe
lepas ni kalu rasa nak makan chocolate aku akan cari dove chocolate jelah..
sedappppppp...


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM