ramadhan keempatbelas

assalamualaikum

ramadhan ke14 berbuka di luar
di Ani Sup Utara Kubang Kerian
takdela teringin sangat nak makan sini pun
tapi dah ada yang mengajak so ikut jela

sempena bulan puasa ni dorang adala Kombo Ramadhan
ada pakej nasi ayam, nasi ayam penyet, n set nasi biasa dorangla
sekali dengan pilihan jus buah dan dadih





fahmi pilih set nasi ayam n tambah satu sup perut
makhluk tuhan bermulut puaka tu pilih set nasi ayam jugak
aku dah delete gambar dia sebab dah isytihar perang.hehe
aku pulak pilih set nasi dengan sup daging dengan jus epal asamboi





sup rasanya okla
sedap dah tapi sebab order 20 minit sebelum bukak puasa
so bila time nak makannya dah sejuk senyet orang kelate kata
memangla tak sedap
sebab semua jenis sup memang sedap kalu makan panas2 meletup je
hampehs tol




air pulak nama  je jus epal asamboi sikit pun tak rasa asamboi
ice lemon tea pulak budak tu yang tersilap tulis order aku
so dia bawak jugak n fahmi nak bedal dua gelas ai untuk dia
pun tak sedap jugak
tak rasa limau pun
aku memang pantangla makanan aku kalu takde rasa masam2 ni
tak kick
tak selera la aku jadinya

so keputusannya aku bagila rate 3/5 je untuk kedai ni
sukahati aku je nak bagi rate..haha


Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM