WEDDING V8: BUNGA MANGGAR


Assalamualaikum
bunga manggar untuk perkahwinan aku handmade oleh tangan aku sendiri
sampai luka luka tangan masa nak siapkan 4 bunga manggar
3 hajatnya nak letak di setiap simpang terdekat dengan rumah
n satu nak letak di halaman rumah

so gigihla siapkan
comel comel je bunga manggar yang aku buat
pastu disebabkan something personal aku pun nak letakla jugak gambar kat situ
hehehehe
 b tahu nape kan?

tapi last2 atas nasihat mak, tak jadi nak letak gambar
dia tak bagi
alasan tak logik dia
"takut nanti ada orang ambik gambar tu..."
yang berkaki

aduiii..pemikiran warga emas ni memang susah nak ubah
tapi takpelah..

so alang2 dah ada 3,4 keping yang b dah print kaler n laminate
so nak puaskan hati aku buat jugak n pacak depan rumah
aku siap kebas batang penyapu kat dapur
hehehe
masa orang tengah ramai2 nak kemas dapur sume cari batang penyapu
tingal bulu dia je
hahahaha
tak kuasala aku nak g cari buluh bagai
guna batang penyapu lagi senang
siap kaler ijau lagi



cantik kan? tapi petangnya bila kuar nak ambik gambar outdoor dah jahanam dah
kalu aku tau tangan gatal mana yang rosakkan memang kenala..haihhh geram btol






patutnya batang penyapukaler ijau ni kena lilit jugak dengan lebihan bunga manggar





close up...
saje je letak alamat siap
macamla orang tak kenal rumah..hehehe




Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM