bila aku badmood



 bila aku badmood
 blog? tolak tepi!
puas la nak gali itu n ini, tapi asek masuk draft je
actually dua tiga hari ni macam penat jek
penat menyembur n lepas geram..hahaha
B..u know what i mean kan?
benda kecik je, tapi selagi tak lepas geram bengkak je rasa..haihhh


bila dah badmood
benda kecik pun aku nak kecohkan
sume aku tak puas hati
sume benda tak kena 
sume orang salah di mata aku
memang salah pun..
sila mengaku ye!


bila aku badmood,
aku stat makan coklat yang terperuk dalam food box aku
orang cakap kalu period elak kopi n coklat
aku peduli hapa!
yang penting aku gembira


bila aku badmood, 
orang yang paling baik dengan aku
orang yang paling aku sayang
orang yang mengadap aku sehari hari
semuanya aku akan komplen
semuanya buat aku jadik bengang.


aku benci bila aku badmood,
jadi, jangan buat hal yang buat aku badmood
so layan aku elok elok
jangan ignore aku
kena selalu fokus kat aku
faham?


**sila abaikan sume tu kalu mood aku memang tengah elok! tenkiu



bila marah, rasa mcm nak telan je hidup-hidup! neway, i tetap luv u B!marah-marah sayang je.. ;-p

Comments

Popular posts from this blog

TTC Journey 2020 - Part 1

1st Visit HRPZ II: O&G Clinic

RESEPI: IKAN SIAKAP STIM